Notícies

Dimarts, 22 de gener de 2019

La Setmana Medieval de Sant Jordi estrena nova imatge corporativa

El cartell de la XXXII edició de la festa és obra del fotògraf David Oliete


La XXXII edició de la Setmana Medieval de la Llegenda de Sant Jordi estrena, aquest 2019, nova imatge corporativa. S'ha redissenyat el logotip, que ara incorpora la paraula "Sant Jordi", amb l'objectiu de reforçar la vinculació de la festa amb la Llegenda de Sant Jordi. La imatge incorpora també el traç d'un drac, una altra de la singularitat de la Setmana Medieval. El nou logotip ha estat creat per l'empresa de disseny montblanquina Crea2. 

El nou logotip ja es pot veure al cartell d'aquesta edició de la festa, que està il·lustrat amb una fotografia de David Oliete, amb el Sant Jordi i la princesa del 2018, Marc Munné i Maria Martínez.  

Atenció als mitjans de comunicació:

premsa@setmanamedieval.cat

Nria T: 618 110 940

Eva T: 661 859 015