Creada el 1987, l'Associació Medieval de la Llegenda de Sant Jordi és una entitat sense ànim de lucre. El seu únic objectiu és l'organització de la Setmana Medieval. L'ànima de l'entitat són els 600 associats, que amb el seu esforç, il·lusió i recursos fa possible la festa.
La junta directiva està formada per 17 persones, escollides per l'assemblea general. La primera presidenta de l'entitat va ser Maria Pujadas. Les diferents tasques es porten a terme a través de comissions i gràcies a un sòlid voluntariat sense el qual la festa no seria possible.
Aquests són els presidents de l'entitat al llarg de la seva història:
Vocals: Rebeca Rodríguez, Montserrat Escoté, Gemma Estruch, Alba Bulló, Jordi Margalef, Sílvia Pallissé, Francesc Pallissó, Laia Pere, Jordi Pinyol, Sergi Rebollo, Jordi Farran, Jordi Puigdengoles i Pepe Valero.
El nostre organigrama es divideix en diverses àrees. Aquestes àrees i les seves funcions són les que us detallem tot seguit. També hi podeu trobar l’adreça de correu electrònic on us podeu dirigir:
ÀREA D’ACTES
Organitzar i coordinar els diferents actes de la festa. Impulsar i coordinar el programa d’actes, aprovat per junta a proposta d’aquesta àrea i execució d’aquest. Coordinar les diferents comissions.
Responsable: Rebeca Rodríguez, Alba Bulló, Cristina Molina, Gemma Estruch, Jordi Pinyol
Mail: actes@setmanamedieval.cat
ÀREA D’INFRASTRUCTURES, MUNTATGE I MATERIAL
Dotar dels equipaments necessaris de cadascun dels actes, així com de la coordinació d’aquests amb l’Ajuntament. Coordinació de la festa amb la Policia local, Brigada i Protecció civil. Dotar del material del magatzem i de vestuari necessari de cadascun dels actes i gestionar els seu muntatge. Control dels magatzems i del material. Inventaris
Responsable: Sergi Rebollo, Sergi Miró i Pepe Valero
ÀREA D’ECONOMIA
Control del pressupost i execució d’aquest per la festa. Controlar i gestionar les diferents línies d’ajut. Valorar la viabilitat econòmica dels diferents actes i despeses de l’Entitat. Gestió de les quotes.
Responsable: Arnau Porta
ÀREA DE COMUNICACIÓ
Coordinació i gestió de la publicitat. Contacte amb els mitjans de comunicació. Gestionar els productes de la festa. Contacte amb el comerç i restauració. Comunicació amb els socis de l’entitat. Recerca de patrocinadors privats entre les empreses. Gestionar la pàgina web de l’entitat.
Responsable: Josep Ardila
Mail: premsa@setmanamedieval.cat
ÀREA DE MERCAT
Coordinació i execució del mercat medieval.
Responsable: Josep Ardila, Francesc Pallissó
Mail: mercat@setmanamedieval.cat
ÀREA DE PARTICIPACIÓ
Coordinar la participació necessària per a cadascun dels actes. Coordinar la participació d’entitats. Comunicació amb els socis. Contacte amb el comerç i restauració. Potenciar els productes de la festa i la seva distribució. Gestió de la web.
Responsable: Agnès Ribó, Montse Escoté, Jordi Margalef, Laia Pere, Gemma Estruch
ÀREA DE PROTOCOL
Coordinar protocol·làriament cadascun dels actes.
Responsable: Sílvia Pallissé
SECRETARIA
Controlar i gestionar les diferents línies d’ajut. Gestionar les actes de les reunions de junta, actes i comissions. Gestionar la correspondència. Gestionar l’oficina. Gestionar i dissenyar la base de dades dels socis.
Responsable: Cristina Molina
Mail: secretaria@setmanamedieval.cat
ÀREA DE VESTUARI
Coordinació i gestió del vestuari de l’entitat, Inventari del material de vestuari. Coordinació del vestuari necessari pel muntatge dels diferents actes.
Responsable: Agnès Ribó, Montse Escoté
Mail: vestuari@setmanamedieval.cat
NOM: Associació Medieval de la Llegenda de Sant Jordi.
ADREÇA: Carrer Muralla de Sant Jordi, 35- 43400 Montblanc.
TELÈFON OFICINA: 977 86 29 56
TELÈFON VESTUARI: 977 86 22 34
FAX: 977 92 69 02?
HORARI D'OFICINA: Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9:30h a 11:30h i dimarts, dimecres i dijous de 16 a 19h.
MAIL: info@setmanamedieval.cat
(Clica en el títol per veure els principals protagonistes de la festa des del seu inici)